Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
 
Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar. - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar.

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach.

autor: Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
liczba stron: 150
okładka: miękka 16,5x24
cena: 25,90
 
W książce omówiono kolejno:
istotę i rodzaje lojalności,
motywacje klientów,
typologię lojalności,
dynamikę zmian postaw klientów,
pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Autorzy podręcznika są pracownikami naukowymi i wykładowcami Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz praktykami – konsultantami i doradcami gospodarczymi – współpracującymi z wieloma firmami.