Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
 
Skuteczny Marketing Bezpośredni - Krzysztof Czupryna

Skuteczny Marketing Bezpośredni

Książka Skuteczny Marketing Bezpośredni jest pierwszą w języku polskim kompletną publikacją na temat Marketingu Bezpośredniego. Zarządy dużych firm, działy marketingu, pracownicy agencji reklamowych, właściciele firm średniej wielkości, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą dowiedzą się, jak działać skuteczniej na rynku. Jak zastosować najskuteczniejsze techniki Marketingu Bezpośredniego i uczynić swoich Klientów większymi i bardziej lojalnymi wobec swojego produktu, marki czy firmy.

autor: Krzysztof Czupryna
wydawnictwo: IFC Press Sp. z o. o.
liczba stron: 282
okładka: 155x235
cena: 41.40
 
Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Praktyczne przykłady, opisy najskuteczniejszych technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego oraz charakterystyczny styl, w jakim została napisana, czynią z niej obowiązkową lekturę zarówno dla profesjonalistów pracujących w reklamie i marketingu, jak i dla wszystkich osób zajmujących się działalnością gospodarczą, a nawet osób po prostu pragnących lepiej poznać tę dziedzinę komunikacji, którą nazywa się reklamą XXI wieku.Czym jest naprawdę Marketing Bezpośredni? Jak działa i jakimi narzędziami się posługuje? Które jego techniki są najskuteczniejsze? Jak zwiększyć efektywność komunikacji bezpośredniej ze swoimi Klientami? Oto niektóre z pytań, na które odpowiada ta książka.