Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
 
Magia Harry

Magia Harry"ego Pottera. Kreowanie globalnej marki

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry"ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu.

autor: Stephen Brown
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
liczba stron: 163
okładka: miękka
cena: 39,90
 
Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.