Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
KSIĄŻKI: wynik wyszukiwania

wyniki 1 - 10 spośród 48

Mikroekonomia w komiksie -

Mikroekonomia w komiksie

cena: -

wydawnictwo:

Nagradzany rysownik Grady Klein połączył swe siły z jedynym na świecie ekonomistą-kabareciarzem Yoramem Baumanem, by stworzyć tandem, który ponurą naukę...

Zacznij sprzedawać albo odejdź, 7 cech liderów sprzedaży -

Zacznij sprzedawać albo odejdź, 7 cech liderów sprzedaży

cena: 34 zł

wydawnictwo:

EXPLANATOR

W dzisiejszym świecie sprzedaży nie ma już miejsca dla zwykłych sprzedawców, ale wciąż jest wiele miejsca dla liderów. Konkurencja nie śpi, więc albo Ty...

Skuteczny Marketing Bezpośredni - Krzysztof Czupryna

Skuteczny Marketing Bezpośredni

cena: 41 zł

wydawnictwo:

IFC Press Sp. z o. o.

Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Praktyczne przykłady, opisy najskuteczniejszych...

Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar. - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar.

cena: 25 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności. Praca...

Telemarketing – instruktaż skutecznej sprzedaży - Andrzej Koziar

Telemarketing – instruktaż skutecznej sprzedaży

cena: 65 zł

wydawnictwo:

Kurs na Sukces Andrzej Koziar Szkolenia

Z książki „ Telemarketing –instruktaż skutecznej sprzedaży” dowiesz się: • jak specjaliści od perswazji próbują wpłynąć na...

Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe - Iga Rudawska

Opieka zdrowotna. Aspekty rynkowe i marketingowe

cena: 39 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Prezentowany podręcznik akademicki jest poświęcony problematyce związanej z wykorzystaniem mechanizmów rynkowych i reguł marketingowych w opiece zdrowotnej,...

O złośliwej dyskredytacji. Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika - Mirosław Karwat

O złośliwej dyskredytacji. Manipulowanie wizerunkiem przeciwnika

cena: 29 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Walorem książki jest niewątpliwie interdyscyplinarny charakter analizy: zespolenie podejścia socjologicznego, psychologicznego, prakseologicznego, etycznego...

Zarządzanie marką w segmencie B2B - Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

Zarządzanie marką w segmencie B2B

cena: 69 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach - Al Ries, Jack Trout. Philip Kotler

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach

cena: 79 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania...

Hipnotyczny marketing - Joe Vitale

Hipnotyczny marketing

cena: 44 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Joe Vitale nie zmyśla. On wie to wszystko z autopsji. To człowiek, którego korporacje kupują tak, jak kluby piłkarskie kupują królów strzelców. A ta książka...