Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
KSIĄŻKI: wynik wyszukiwania

wyniki 11 - 20 spośród 48

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Joe Vitale

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

cena: 39 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości...

Potęga kultowej marki - Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno; Tłumaczenie: Agnieszka Czardybon

Potęga kultowej marki

cena: 37 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Niech klienci będą wyznawcami! Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa Budowanie społeczności fanów promujących markę...

Marketing internetowy w wyszukiwarkach - Tomasz Frontczak

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

cena: 47 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki,...

Reklama internetowa - Agnieszka Leśniewska

Reklama internetowa

cena: 35 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu...

Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów - Paweł Grzesiak

Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów

cena: 37 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Sieci reklamowe i stosowane w nich modele cenowe Reklama kontekstowa Mikropłatności za pomocą wiadomości SMS Obsługa płatności kartami Programy...

Jak zbudować silną markę od podstaw - Jacek Kall

Jak zbudować silną markę od podstaw

cena: 39 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność,...

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników - Paul Hague

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

cena: 57 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Badanie rynku to nauka, ale i sztuka. To wybieranie odpowiednich metod badania, formułowanie właściwych pytań, wybieranie środków komunikacji z uczestnikami...

Event Profit -

Event Profit

cena: 17 zł

wydawnictwo:

FORTEN MEDIA Sp. z o. o.

Event Profit to profesjonalny miesięcznik o charakterze „business-to-business”. Nakład 4 tys. egz. rozchodzi się w prenumeracie i wysyłce promocyjnej...

Hotel Profit -

Hotel Profit

cena: 14 zł

wydawnictwo:

FORTEN MEDIA Sp. z o. o.

HOTEL PROFIT porusza wszystkie problemy istotne dla sektora usług HoReCa w Polsce. W publikacji duży nacisk kładzie się na sprawy związane z prowadzeniem...

SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI - Kurt W. Mortensen

SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI

cena: -

wydawnictwo:

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagielo?skiego

„Kurt przedstawił najbardziej kompletne i wyczerpujące dotyczące przekonywania i wywierania wpływu opracowanie, jakie kiedykolwiek miałem okazję...