Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
KSIĄŻKI: wynik wyszukiwania

wyniki 1 - 10 spośród 43

Andy Preston  Zwiększ sprzedaż własnie teraz - szkolenie wideo na DVD -

Andy Preston Zwiększ sprzedaż własnie teraz - szkolenie wideo na DVD

cena: 99 zł

wydawnictwo:

Atrakcyjna forma szkolenia wideo na DVD pozwala skorzystać z cennych wskazówek w każdej chwili i praktycznie w każdym miejscu, wystarczy dowolny komputer....

Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar. - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako

Lojalność klientów. Modele, motywacja, pomiar.

cena: 25 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

W książce omówiono kolejno: istotę i rodzaje lojalności, motywacje klientów, typologię lojalności, dynamikę zmian postaw klientów, pomiar lojalności. Praca...

Teoria prowokacji - Mirosław Karwat

Teoria prowokacji

cena: 33 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyraźnie ukazuje podobieństwo i pokrewieństwo sposobów oddziaływania na innych w tych z pozoru tak różnych i odrębnych dziedzinach. Obrana formuła przewodnika...

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych - Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher

Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

cena: 39 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może...

Sabotaż w dziele obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić by odeszli? - Grzegorz Sikorski

Sabotaż w dziele obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić by odeszli?

cena: 37 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Obserwuj i ucz się na cudzych błędach, nim będzie za późno. ,/b> Większość firm podporządkowuje wszystko zyskowi i traktuje klientów jak prostych dostawców...

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych - Piotr Łabuz; Marcin Urbański

Marketing perswazyjny. 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych

cena: -

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące...

Oznaczenie CE. Przeprowadzenie oceny zgodności wyrobów wg dyrektyw Unii Europejskiej -

Oznaczenie CE. Przeprowadzenie oceny zgodności wyrobów wg dyrektyw Unii Europejskiej

cena: 349 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Forum Sp. z o. o.

Proces dostosowawczy związany z uzyskaniem przez producenta czy dystrybutora możliwości wystawienia deklaracji zgodności oraz oznakowania CE podlega precyzyjnym...

Wystąpienia publiczne i profesjonalna korespondencja czyli trudna sztuka budowania wizerunku  -

Wystąpienia publiczne i profesjonalna korespondencja czyli trudna sztuka budowania wizerunku

cena: 59 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Forum Sp. z o. o.

• Co powoduje, że postrzegamy pewne osoby jako te, które niezależnie od sytuacji zawsze wiedzą, co powiedzieć? • Co zrobić, aby podczas...

Klienci kupują tylko od najlepszych  - Damian Nowak

Klienci kupują tylko od najlepszych

cena: 56 zł

wydawnictwo:

Wydawnictwo Forum Sp. z o. o.

Dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem istotnych zaleceń w pracy przedstawicieli handlowych można osiągnąć sukces w zarządzaniu...

Sztuka zarządzania sprzedażą - Robert A. Simpkins

Sztuka zarządzania sprzedażą

cena: 49 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Dyrektor sprzedaży buduje pomost łączący wszystkich ludzi w firmie. Pracownicy całej organizacji są zależni od planu sprzedaży i uczestniczą w jego wykonaniu....