Szukaj książki

 
 
 
 

Rodzaje publikacji

książka 531
czasopismo 19
multimedium 9
 
KSIĄŻKI: wynik wyszukiwania

wyniki 1 - 10 spośród 98

Rewolucja marki -

Rewolucja marki

cena: 37 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Ten rozdział jest być może najważniejszy w całej książce. Ma on Cię zachęcić do odważnego, niekonwencjonalnego myślenia oraz do realizowania śmiałych pomysłów....

E-wizerunek,  czyli jak kreować wizerunek  w polskim Internecie -

E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie

cena: 44 zł

wydawnictwo:

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się...

Zarządzanie i planowanie marketingowe z CD-ROM -

Zarządzanie i planowanie marketingowe z CD-ROM

cena: 35 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Podręcznik przedstawia zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej...

Turystyka -

Turystyka

cena: 53 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Synteza zagadnień z zakresu turystyki oraz najważniejsze teorie i pojęcia odnoszące się do zjawisk turystycznych, z wykorzystaniem dorobku naukowego różnych...

Studia z metodologii badań jakościowych - druk na żądanie -

Studia z metodologii badań jakościowych - druk na żądanie

cena: 45 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Próba systematycznego wglądu w problematykę badań jakościowych. Oryginalne przedstawienie zasad stosowania metod jakościowych, praktyczne wskazówki i ćwiczenia...

Strategie i modele gospodarki elektronicznej -

Strategie i modele gospodarki elektronicznej

cena: 57 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Książka omawia jak najlepiej wykorzystać najnowsze technologie i narzędzia informatyczne systemów zarządzania organizacją, systemów zarządzania wiedzą...

Reklama a umysł konsumenta -

Reklama a umysł konsumenta

cena: 17 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Książka renomowanego badacza rynku oraz doświadczonego praktyka. Odsłania sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Łączy osiągnięcia i badania naukowe...

Projektowanie produktu -

Projektowanie produktu

cena: 70 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Książka zawiera kluczowe zagadnienia na temat projektowania produktu – od poszukiwania i źródeł pomysłów, poprzez analizę ludzkich potrzeb i tendencji...

Promocja -

Promocja

cena: 44 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Próba pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Omówienie podstawowych elementów procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy...

Projektowanie opakowań -

Projektowanie opakowań

cena: 80 zł

wydawnictwo:

pwn.pl Sp. z o.o.

Książka opisuje zjawiska najważniejsze dla procesu projektowania opakowań. Omawia jego kolejne etapy od badania rynku, poprzez powstanie koncepcji artystycznej,...